Talent Factory Camp
Social Entrepreneurs
22-28 август
Talent Factory Camp Social Entrepreneurs e 7-дневен формат с фокус социално предприемачество. Форматът има за цел да даде възможност на участниците да разработят, представят и реализират проекти със социална значимост. Три от проектите получават и финансови грантове.
Какви уъркшопи включва кемпа?
Панел "Walk the talk"
3-ма човека участници – предприемачи, които изнасят реч за пътя на предприемача, трудностите и ползите.
Q & A сесия с лекторите
Дизайн мислене
Дизайн мисленето е широкоспектърна методология и радикален подход към иновациите, който поставя в центъра си клиентът и неговия потребителските опит и преживяване (human-centered design). Методология може да бъде дефинирано като комбинация от емпатия към човека и контекста на проблема, креативен творчески подход при търсенето на идеи и рационалност при анализа, и подбора на решения.
Бизнес канава
– Предложение за стойност и потребителски сегменти
Резултат: Обясняване на Бизнес канавата как функционира като цяло и фокус върху Value Proposition & Customer Segments (за Customer Segments ще сме помогнали в Design Thinking-a). Лекционна част с обяснение и директно практика върху конкретните проекти. Всяка група ще има и ментор, който ще помога.
– Канали и отношения с клиенти
Резултат: целта е за всеки проект да се разработят каналите, по които да се стигне до клиентите и как да се осъществят взаимоотношения с клиентите.
Channels and Customer Relationships
– Ключови дейности, ключови партньори и ключови ресурси
Резултат: целта тук е по отношение на ресурсите да се идентифицират материалните, интелектуалните, човешките и финансовите ресурси за всеки проект, кои са ключовите партньори (доставчици, намаляване на риска, постигане на economy of scale и т.н.) и по отношение на activities (как най-ефективно може да се задоволят нуждите на клиентите)
– Структура на разходите и парични потоци
Бизнес модел Канвас IV Cost Structure and Revenue Streams (Марина Стефанова)
Резултат: целта е да разберат кои ще са им основните разходи и приходи. Тук ще се оформи и бизнес моделът, ще се разгледа стратегия за постигане на устойчивост и рисковете.
Социално предприемачество
Резултат: целта е да се даде дефиниция, типовете социални компании, добри практики, успешни примери. Тук този уъркшоп идва като глътка свеж въздух, фокус върху визията и вдъхновение какво прави една компания социално насочена и значима.
Пичинг / представяне на проект – препоръки и насоки
Бизнес планиране и целеполагане
Резултат: целта е всеки да се научи да планира ефективно и да приоритизира на ежедневна, ежеседмична и ежемесечна база.
Работа в екип (4-те темперамента)
Резултат: Уъркшопът е през преживяване и целта е участниците да разберат как биха могли да комуникират по-ефективно, познавайки различните темпераменти и как в рамките на един екип може да се балансира и да се подобри работата в екип. Всеки ще разбере и за себе си кой е основният му темперамент (като го преживее) – какви са плюсовете и в известна степен и недостатъците. Ще имат възможност да разберат и как да подхождат към хората с различни темпераменти.
“Това, което оставяте след себе си, не е това, което е гравирано на надгробната плоча, а това, което сте вплели в живота на другите.”
Какви са активностите?
Kакво получавате в резултат от
Talent Factory Camp Social Entrepreneurs?

Финансови грантове за стартиране на проектите

Менторинг в продължение на 6 месеца след края на кемпа

Обратна връзка от бизнес лидери и предприемачи с международен опит
Talent Factory Camp се провежда в красивата Пирин, в местността Попови Ливади на 1450 м. надморска височина. Нашият красив кампус се разпростира на 17 500 кв. м. зелена площ. Това, което ще откриеш, като прекрачиш прага на комплекса, са вековни борове, беседки, барбекю, спортни площадки, въжена градина, места за отдих и забавление. Всичко това ще бъде на разположение за теб като един от подбраните участници в Talent Factory Camp.
Трейнери
Ментори (уъркшопи, рефлексии, обратни връзки)
Андрей Илиев
Елеонора Дервенска
Елеонора завършва Комуникации и Психология. С магистърска степен по Бизнес Администрация, специалност Мениджмънт и Лидерство, работи в множество образователни и младежки проекти, преподава повече от седем години Управление на Творческите процеси към НБУ, обхващайки теоретично и практически реализирането на дизайн мениджмънт стратегии и прилагането на бизнес модели в творческа среда. Елеонора практикува като международно сертифициран Хюман Дизайн професионалист, с богат паралелен опит в сферите на човешката психология, пораждането на смисъл и семиотичните линии на индивидуалните възприятия. Тя се е отдала на развитието на таланта и човешкия капитал при партньорското и екипното взаимодействие в организация и управлението на проекти и структури с променлива групова динамика.
Стоян Янков
Неговият опит включва също работа във филмова и видео продукция, създаване на първокласни събития и изграждане на международни бизнес мрежи. Днес Стоян споделя съвети за лична и групова продуктивност и изнася тренинги и обучения в над 30 държави до момента, споделяйки сцени с някои от най-влиятелните лидери като Дейвид Алън, Гай Кавазаки, Салим Исмаил и Дийпак Чопра. Той също така е управляващ партньор в Samodiva Mastermind, компания, фокусирана върху благосъстоянието и продуктивността на компании, като организира ексклузивни изживявания и тийм-билдинги. Стоян е и създател на подкаста Productivity Mastery и домакин на подкаста The Leaders Who Care. Има магистърска степен по финанси от Университета в Орхус – BSS.
Ивайло Бонев
Гост – лектори
Веселин Тонов
Д-р Марина Стефанова
Мартина Велева
Жури
Мариан Темелков
Д-р Марина Стефанова
Георги Темелков
Цената на Talent Factory Camp Social Entrepreneurs: 1000 лв.
При одобрение младежът може да бъде спонсориран от компания и да получи пълна стипендия или в размер на 50% от сумата на лагера.